piątek, 29 listopada 2013

Na świecie, oprócz mamy, jest jeszcze wiele innych ludzi

Dokonałem pewnego odkrycia. Mianowicie oprócz mnie i mamy znajdują się tu jeszcze inne osoby. Słyszę ich głosy i dostrzegam poruszające się mgliste postaci. Najlepiej widzę Mamę. Ona jest blisko, przytula mnie do siebie. Jej czułości potrzebuję teraz najbardziej. I ona o tym doskonale wie... A może i ona pragnie mieć mnie w swoich ramionach? W końcu kiedyś byliśmy nierozłączni...

Teraz jest nieco inaczej. Przychodzą jacyś obcy i mnie od niej odciągają, żeby obejrzeć, osłuchać... Hm.. właściwie nie wiem, po co oni to robią. Usłyszałem tylko strzępki rozmów: "waży...", "reaguje prawidłowo", "słyszy" i jeszcze różne inne mało ciekawe terminy. Bardzo mi się te wszystkie badania nie podobają, ponieważ ja chcę tylko jednego - bliskości i ciepła mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz